PracaGrupypl.praca.dyskusje › Życiorys - styl narracyjny

  • 1. Data: 2007-04-23 18:55:07
    Temat: Życiorys - styl narracyjny
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Witam,

    Szukam informacji jak powinien wyglądać życiorys napisany w stylu
    narracyjnym (zdanie po zdaniu) tak jak pisano dawno temu. Wiem, że ten styl
    już dawno wyszedł z mody i został zastąpiony przez punktowy. Musze jednak
    napisać w starym stylu, bo taki jest wymóg. Szukałem w googlach i informacji
    jak na lekarstwo.
    Czy taki będzie dobry?:

    Urodziłem się 1 stycznia 1970 r. w Borkach Kosiorkach. Od urodzenia mieszkam
    w Poznaniu. Moi rodzice są na emeryturze (pisać czym się zajmowali
    wcześniej?). Mam trzech starszych braci Mieczysława, Adama i Filipa. W
    latach 1985 - 1993 r uczęszczałem do Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu. Po
    jej ukończeniu zostałem przyjęty do Liceum Zawodowego nr 50 o profilu
    spawacz ślusarz przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w
    Poznaniu. Ukończyłem je w 1995 roku. W tym samym roku rozpocząłem studia na
    Wydziale Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie kierunek Elektronika. Po
    ukończeniu studiów w 2000 roku powróciłem do Borek Kosiorek. W 2001 roku
    podjąłem pracę w PZU w tej miejscowości na stanowisku referenta w dziale
    archiwum X. W 2004 roku zakończyłem pracę w w/w firmie (pisać, że sam się
    zwolniłem?). Obecnie nie jestem nigdzie zatrudniony.
    Interesuję się piłką nożną, fotografią, szachami.

    Jan Kot

    Czy może być???

    Janek Kot

  • 2. Data: 2007-04-23 19:01:40
    Temat: Re: Życiorys - styl narracyjny
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Mała poprawka: po studiach wróciłem do Poznania a nie do Borek Kosiorek.

    Janek Kot

  • 3. Data: 2007-04-24 05:11:00
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy może być???

    Mi sie podoba - brak zdan zlozonych sprawia ze czyta sie szybko i latwo. Ale
    diabli wiedza jaki cel przyswiecal postawieniu takiego wymagania. Moze wstaw
    ze 2-3 (ale nie wiecej na te objetosc tekstu) zdania zlozone, zeby bylo
    widac, ze potrafisz sie nimi poslugiwac?

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 4. Data: 2007-04-25 11:39:55
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    janek.kot wrote:

    > Czy może być???

    Ja tam zaczynam swoj zyciorys od slow "Urodzilem sie w biednej,
    robotniczej rodzinie. Ojciec moj slusarz bil mnie codziennie..."

    Pozdrawiam,
    Jacek

    PS. A tak na powaznie, to po co piszesz o swoich rodziach, rodzenstwie itd?

  • 5. Data: 2007-04-25 13:14:40
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PS. A tak na powaznie, to po co piszesz o swoich rodziach,
    > rodzenstwie itd?

    Wydaje mi się że takie dane kiedyś się pisało. Właśnie problem w tym, że
    nigdzie nie mogę znaleźć wzoru tego starego stylu życiorysu i nie jestem
    pewien czy to pisać. Pozatym ten życiorys składam do pracy w Policji, więc
    może o to im właśnie chodzi by się dowiedzieć troszkę o mojej rodzinie tj.
    czy ojciec bił mnie codziennie :-) itp.

    Janek Kot

  • 6. Data: 2007-04-26 00:06:09
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    janek.kot wrote:

> [...]
    > więc może o to im właśnie chodzi by się dowiedzieć troszkę o mojej
    > rodzinie tj. czy ojciec bił mnie codziennie :-) itp.

    Jezeli do Policji to sprawa sie upraszcza. Jezeli aplikujesz na
    "kraweznika" to przede wszystkim docenia to, ze potrafisz pisac. Jezeli
    aplikujesz gdzies wyzej i to bez wzgledu na to co napiszesz i tak
    wszystko zalezy od konekcji :)

    A tak na powaznie, to pisz zdaniami bardziej zlozonymi. A co do formy
    zyciorysu to podpytaj moze na forach gdzie policjanci bywaja.

    Powodzenia,
    Jacek

  • 7. Data: 2007-04-26 17:15:24
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Jasek napisał(a):

> [...]
    >
    > A tak na powaznie, to pisz zdaniami bardziej zlozonymi. A co do formy
    > zyciorysu to podpytaj moze na forach gdzie policjanci bywaja.

    Krotko, zwiezle i na temat. Jesli startujesz do Policji to i tak
    decydujace sa testy, zarowno z wiedzy jak i sprawonosciowe. Oczywiscie
    mozesz machnac jakas epopeje nt swojego dotychczasowego zywota, jesli ma
    to poprawic Twoje samopoczucie i dac wieksza pewnosc siebie na egzaminach :P

    Wiem co mowie, mam dwoch policjantow w _najblizszej_ rodzinie.

  • 8. Data: 2007-05-01 19:09:59
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Mam wrażenie, że przy takim życiorysie liczy się napisanie go ręcznie. Tak,
    żeby pracodawca miał Twój wzór pisma