PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pracy na czas matury › Zwolnienie z pracy na czas matury
    From: "Adam \"_aDi_\" Guźmierski" <a...@s...waw.pl.USUN-TO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwolnienie z pracy na czas matury
    Date: Tue, 7 May 2002 23:08:41 +0200

    Witam wszystkich....

    Nie wiem czy nie będę musiał tego pytania zadac na innej grupie ale może
    ktoś się orientuje w następujacym temacie:

    Syn znajomych pracuje w prywatnej firmie. Ma zamiar przystąpic do matury w
    tym roku (poprawka) i chciał uzyskać na to konto urlop. Pracodawca odmówił
    mu go. Nie dość na tym, zagroził ,że jeśli nie stawi sie w pracy to
    potraktuje to jako porzucenie pracy ze wszystkimi konsekwencjami a nie muszę
    mówić co to oznacza dla młodego chłopaka dopiero rozpoczynającego życie
    zawodowe. Pytania moje sa następujące:

    - czy chłopakowi przysługuje prawo do urlopu (płatnego czy nie) na podstawie
    K.P.?
    - czy s....synstwo jego pracodawcy ma moc prawną ( tzn - wiem że dzisiaj
    pracodawca może wszystko - ale czy moze go w ten sposób straszyć)

    Licząc na pomoc pozdrawiam wszystkich czytających

    Adam

    --
    # begin kernel error...memory dumped:
    # ...rozwiązania najprostsze są najtrudniejsze, a to, czego szukasz,