PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenie... ile można!!! › Zlecenie... ile można!!!
    From: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zlecenie... ile można!!!
    Date: Tue, 21 May 2002 20:06:29 +0200

    Jak jest w przypadku gdy pracuje się na umowę zlecenie (płatne od liczby
    przepracowanych godzin) przedłużaną co miesiąc, pracodawca płaci
    ubezpieczenie zdrowotne, ZUS itd.? (oczywiście musiałem o to walczyć...)
    Czy przysługuje mi w takim przypadku płatne zwolnienie L4? Pracuję już
    na tej zasadzie ponad dwa i pół roku... Czy takie "zatrudnianie" jest
    zgodne z przepisami?... Pracę wykonuję taką samą jak osoby pracujące na
    umowę o pracę (8 godz., często trzeba zostawać dłużej)... Czy jest jakiś
    limit godzin pracy np. w tygodniu? Gwoli wyjaśnienia: o etat dopytuję
    się od roku (cały czas jestem zbywany wymówkami i nie zanosi się na
    zmiany "na lepsze"... :((
    Jak dla mnie jest to perfidne wykorzystywanie ogólnej mizerii na rynku
    (branża informatyczna), na cały zespół 3/4 ogólnej liczby osób pracują
    na takich zasadach... Co sądzicie o takich "praktykach"?

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,