PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zeguga amerykanska

  • 1. Data: 2002-01-25 21:24:25
    Temat: Zeguga amerykanska
    Od: "kudlata" <k...@s...pl>

    Nie wim czy na dobra rupe pisze, ale moze ktos zna jakies trony internetowe
    , albo zna sprawe zalapania sie do pracy na statki resowe w USA. Wiem ze to
    podobno trudne ale chcialabym sie chociaz zorientowac.
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-01-28 10:54:20
    Temat: Re: Zeguga amerykanska
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "kudlata" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze to
    > podobno trudne ale chcialabym sie chociaz zorientowac.

    Jakie statki?
    Promy pasażerskie?
    Jaki armator, jaki charakter pracy - bar, kuchnia, pokład?
    Masz badania (Instytut Medycyny Tropikalnej w Gdyni), referencje, język
    angielski?

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 3. Data: 2002-01-28 10:57:26