PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady obowiązujące, wypowiedzenie przez pracownika › Zasady obowiązujące, wypowiedzenie przez pracownika
  • Data: 2007-12-24 12:23:12
    Temat: Zasady obowiązujące, wypowiedzenie przez pracownika
    Od: ArteK <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam podpisaną umowę z pracodawcą na czas określony od
    02.11.2007 do 31.01.2008. Większość okresu zatrudnienia przebywam na
    zwolnieniu lekarskim, praca zwyczajnie mi "nie służy" i chciałbym z
    niej zrezygnować. Obecnie także jestem na l4 i czy w tym wypadku mogę
    złożyć wypowiedzenie? Jaki jest okres takiego wypowiedzenia według
    kodeksu pracy? Czy pracodawca może odmówić przyjęcia wypowiedzenia bez
    podania konkretnego powodu? Jaki jest okres wypowiedzenia w przypadku
    gdy nie jestem na l4?

    Będę wdzięczny za jakiekolwiek odpowiedzi. Jeśli potrzebne są jakieś
    informacje to chętnie je dodam, proszę tylko o wskazówki jakie.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.