PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa stary do pracy? › Za stary do pracy?
    From: "Skorek" <s...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Za stary do pracy?
    Date: Sun, 30 Oct 2011 00:09:14 +0200

    Dzwoniłem [testowo] do jednego z zakładów które ogłaszał się , ze potrzebuje
    "doświadczonego tokarza".Piszę, że "testowo" bo jestem za dobry dla gnypków
    i nie są w stanie przebić tego co mam w tej chwili na stanowisku.Gość
    "kompetentny do rozmowy ze mną" spytał o wiek, a kiedy dowiedział się, że
    58, to stwierdził, że nie są zainteresowani ze względu na wiek.Żenada. Ten
    gnypek udowodnił, że jest idiotą i nie warto dla takich pracować ! Dlaczego
    tak sądzę? Bo po pierwsze: Jeśli chodzi o wiedzę i doświadczenie, to można
    zweryfikować fizycznie, a starzy fachowcy mają największe pokłady ...Jeśli
    chodzi o zdrowie [i zachorowalność] to też można zweryfikować - od 15 lat
    nie miałem zwolnień, a długo pracowałem na dwie zmiany bez efektów
    ubocznych], jeśli chodzi o to, że ludzie starzy są upierdliwi i mściwi, to
    też podlega werifikacji-wystarczyłoby na mnie spojrzeć aby się wyzbyć
    obaw-sama dobroć przeze mnie przemawia i inteligencja,...Zero roszczeń i
    masa dobrych chęci...Może temu gnypkowi chodziło o to ,że stary to naruszy
    poczucie dobrego smaku, że niby mało estetyczny? Firmie stary dziadyga
    naruszy obraz "pięknych estetycznie dup" ? Ale tu też jaja! Większośc ludzi
    traktuje mnie jak młodego , estetycznego , samca ,dużo młodszego niż wiek z
    metryki...
    Więc o co tym gnypkom może chodzić , że odrzucili mnie ze względu na wiek?
    Jako-że dzwoniłem do nich "testowo" i na pewno nie zatrudnię się u idiotów"
    to pytanie jest w kategorii rozważań. Spróbuję zgłębić temat, zadzwonić być
    może do nich ponownie, być może e-mailem wyjaśnić ich motywy...A co Wy na
    ten temat?

    Acha ...na marginesie..trochę do śmiechu...Kilka lat temu pomagałem w
    "naborze " tokarza z górnej półki...Brak takich na rynku. Pokazały się
    miernoty, pijacy, z małą wiedzą , praktyką ...Preferowałem takich od których
    nie waniało alkoholem to raz. Po wtóre takich z którymi można sensownie
    rozmawiać ...Zbyt często pojawiały się osoby z którymi komunikacja na
    poziomie szkoły podstawowej była niemożliwa...Na trzecim miejscu "zalet"
    była możliwość uczenia się . Jeśli ktoś robił błąd , i twierdził, że
    tolerancja 10 minus trzysetki to nakaz wykonania w wymiarze 9,97 to mógł tak
    sądzić . Ale jeśli mu się wskazało ,że to błąd i jest to tolerancja od 10 do
    9,97 to powinienen to zrozumieć,lub próbować dyskutować aż ddo bólu
    .Upieranie się przy błędzie dyskwalifikuje fachowca.....itd itd

    Pewnie zastanawiacie się po ki diabeł dzwoniłem do nich..?Mam masę znajomych
    mało mobilnych i staram się podpowiadać gdzie i jaka praca czeka.
    Na pewno nie polecę tych co chcą fachowców na tokarkę , pewnikiem z
    wieloletnim doświadczeniem, ale żeby mieli 20 lat, najlepiej dziewczyny z
    dobrą apparycją , chętnie ze znajomością jezyków obcych,obsługa
    Solid,AutoCad, Inventor,programy magazynowe w tym Exel,programowanie i
    obsługa CNC, kiladziesiąt lat praktyki i listy polecające od proboszcza o
    dobrym prowadzeniu się ....

    A tak ogólnie to piszę to dlatego, że mnie szlag trafia. Ta firma gardzi
    ludzmi którzy urodzili sie powyżej tego rocznika który oni uważają za
    godny.Nie wiem jeszcze jak im udowodnię błąd...myśle na razie nad tym...

    Skorek