PracaGrupypl.praca.szukanaZSUKAM PRACY lub ZLECEŃ › ZSUKAM PRACY lub ZLECEŃ
    From: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ZSUKAM PRACY lub ZLECEŃ
    Date: Tue, 1 Jan 2002 16:34:09 +0100

    Jestem inżynierem mechanikiem,po średniej odlewnikiem, obecnie mam własną
    działalność którą charakteryzuje moja strona www.konstal-bud.family4.net.
    W związku z brakiem zleceń na rynku poszukuję dodatkowej pracy lub
    może znajdzie się osoba czy firma gotowa ze mną współpracować lub
    zatrudnić w jakiejś formie
    Posiadam bardzo duże doświadczenie zawodowe w dziedzinie konstrukcji
    stalowych,obróbki skrawaniem,technologii.Obecnie posiadam bardzo dobrą
    grupę ludzi do takich prac jak: glazura,terakota,gresy,panele,regipsy.
    Mam dostęp całodobowy do internetu, tel/fax,prawo jazdy kat B,bardzo duże
    doświadczenie jako pewny kierowca.
    Kontakt: r...@p...onet.pl