eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysylanie ofert pracy poczta - temat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-11-09 09:55:11
    Temat: Wysylanie ofert pracy poczta - temat
    Od: Pawel <n...@l...spamu.pl>

    Witam!
    Czy istnieja jakies zasady adresowania koperty ze swoja oferta pracy?
    Pracodawca zazwyczaj podaje tylko adres (+ ew. skrytke pocztowa) i nic
    nie mowi o oznaczeniu listu. Co oprocz adresu dopisac na koperte zeby
    owa oferta nie utknela w recepcji / nie wyladowala w koszu? Pisac na
    kopercie ze jest to oferta pracy na takie i takie stanowisko, czy
    raczej jakies enigmatyczne 'do dzialu kadr', a moze najlepiej nic nie
    pisac? :)

    Pozdrawiam
    _
    Paweł

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1