PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyprowadzanie psa

  • 1. Data: 2002-12-06 11:17:33
    Temat: Wyprowadzanie psa
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

    Pytam poważnie:
    jaka jest orientacyjna stawka za wyprowadzanie psa (codziennie w okolicach
    południa przez jakąś godzinę) w Warszawie? (godzinowa / tygodniowa /
    miesięczna)
    Kiedyś w zeszłorocznej edycji listy płac nawet była taka pozycja, ale
    niestety, nie mogę tego znaleźć.

  • 2. Data: 2002-12-06 13:38:50
    Temat: Re: Wyprowadzanie psa
    Od: "artex" <a...@b...gnet.pl>

    dla mnie dziwne jest trzymanie zwierzat w domu...ale chorobo jest kupienie
    psa i nie wychodzenie z nim na spracer...

  • 3. Data: 2002-12-06 13:59:16
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

    Nie wiesz jak jest być może psa znalazłam i nie mam serca oddać go
    schroniska, a brakuje mi czasu.
    Weźmiesz go do siebie?
    A swoją drogą po co ja się tłumaczę, znasz ceny, to podaj, nie prosiłam o
    komentarze.

  • 4. Data: 2002-12-06 14:20:36
    Od: "cis_fun" <b...@w...pl>

> [...]
    | Weźmiesz go do siebie?
    | A swoją drogą po co ja się tłumaczę, znasz ceny, to podaj, nie prosiłam o

    Zgadzam sie z Toba. Moze ktos ciezko zachorowal i nie moze wychodzic. Ludzie
    to maja czasami rozum w dolnej czesci ciala.

    P.S Odpowiadaj nie pod swoim postem :)

  • 5. Data: 2002-12-06 14:21:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "artex" <a...@b...gnet.pl> wrote in news:asq99a$gah$1@news.tpi.pl:

    > dla mnie dziwne jest trzymanie zwierzat w domu...ale chorobo jest
    > kupienie psa i nie wychodzenie z nim na spracer...

    No widzisz. A dla mnie "chorobo" jest odpisywanie nad postem.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-12-06 14:25:01
    Od: "cis_fun" <b...@w...pl>

    Użytkownik "artex" <a...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    | dla mnie dziwne jest trzymanie zwierzat w domu...ale chorobo jest kupienie
    | psa i nie wychodzenie z nim na spracer...

    Jakis chory jestes czy co ?????
    Idz do weterynarza.

  • 7. Data: 2002-12-07 13:51:30
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Pytam poważnie:
    > jaka jest orientacyjna stawka za wyprowadzanie psa (codziennie w okolicach
    > południa przez jakąś godzinę) w Warszawie? (godzinowa / tygodniowa /
    > miesięczna)

    Znajomy (Wrocław) wyprowadza psa sredniej wielkosci 2x dziennie (w sumie 1h)
    za 10zl/dzien.

    GreG