PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie a urlop › Wypowiedzenie a urlop
  • Data: 2007-08-31 17:46:59
    Temat: Wypowiedzenie a urlop
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila> szukaj wiadomości tego autora

    Mam umowę na czas określony (2 lata). Chcę złożyć wypowiedzenie -
    obowiązuje mnie 2 tygodniowy okres. Równocześnie mam 7 dni
    niewykorzystanego urlopu. I teraz moje pytania:

    - czy pracodawca może odmówić mi udzielenia urlopu? (pewnie tak)
    - czy musi mi wypłacić ekwiwalent pieniężny?
    - na jakie rafy mogę natrafić? bo raczej niechętnie mnie się pozbędą
    teraz, ale chętnie za miesiąc, co mi nie odpowiada, bo mam inną robotę
    już teraz
    --
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==
    == muzyczno-kulturalny blog marcolphusa === http://markolf.jogger.pl ==