PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymowienie-przumus wykorzystania urlopu?

  • 11. Data: 2004-06-08 08:21:35
    Temat: Re: Wymowienie-przumus wykorzystania urlopu?
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Użytkownik "chinol" napisał w wiadomości :

    BARDZO DUZO I DOSADNIE.
    Mam tylko jedno pytanie ,czy ty nie jesteś z gwardii przybocznej HAUSNERA.

    --
    Pozdrawiam.
    Arci

  • 12. Data: 2004-06-08 12:25:44
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > BARDZO DUZO I DOSADNIE.
    > Mam tylko jedno pytanie ,czy ty nie jesteś z gwardii przybocznej HAUSNERA.

    Ups
    A co ma do tego hausner i jego gwardia ?
    Ja pisze tylko o wszechobecnej hipokryzji i efekcie wdrazania w zycie
    pomyslow wielkiej bandy nierobow zwanych czesto "robotnikami -
    zwiazkowcami". To oni wlasnie za czasow AWS uskutecznili w kodeksie pracy
    swoje zlote mysli, ktore doprowadzily do tego, ze jak chcesz uczciwie gdzies
    popracowac to albo lecisz na umowe zlecenie albo sam zakladasz dzialalnosc
    gospodarcza. (nie wspomne o 20% bezrobocia ktore w pewnej czesci wlasnie z
    tego wynika).
    Dziwisz sie ze na pl.praca.oferowana wiekszosc ofert to Um.zl. czy Faktura
    VAT ? Pomysl dlaczego tak jest ?
    Pare posow nizej polecialo pytanie, czy jak sie przez pol roku nie choruje
    to czy nie powinno sie dostac nagrody. Wlasnie takie efekty w mozgach ludzi
    zrobila ta cala ochrona pracownika przez krwiopijczym pracodawca (no bo
    pracodawca powinien szczac po nogach z radosci jak jego pracownik uprzejmie
    nie wy....ma go w dupe idac na zwolnienie po 6 miesiacach nienagannej
    roboty). Albo te pytania kobiet w ciazy, czy moze dzis zatrudnic sie w
    firmie a jutro pojsc na 12 miesiecy chorobowego (w Polsce ciąża to choroba
    przeciez).

    Glowna teza jaka stawiam (moze ukryla sie troche miedzy wierszami) to fakt,
    iz w polsce kodeksowa ochrona pracownika jest jedna z przyczyn braku spadku
    bezrobocia.

    Tomek

  • 13. Data: 2004-06-09 20:49:51
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 14:25:44 +0200, chinol <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    > fakt,
    > iz w polsce kodeksowa ochrona pracownika jest jedna z przyczyn braku

    Podtrzymuje teze - kodeks pracy sluzy wylacznie ochronie juz pracujacych.
    W momencie gdy ktos znajdzie sie po "drugiej stronie bramy" KP do spolki z
    rozdmuchanym ZUS uniemozliwiaja mu powrot do stalych zrodel utrzymania.

    --
    pzdr. Krzysztof

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #