PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd sluzbowy a dodatkowy dzien. › Wyjazd sluzbowy a dodatkowy dzien.
    From: "tymek" <t...@n...podano.adr>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wyjazd sluzbowy a dodatkowy dzien.
    Date: Sat, 5 May 2007 20:13:39 +0200

    Witam,
    Mam pytanie do specjalistow od KP, bo sam nie jestem 100% pewien.

    Pracuje w systemie czasu rownowaznego/zmianowo wedlug grafika z rozliczeniem
    o ile mnie pamiec nie myli kwartalnym.
    Mamy ladny grafik wedlug ktorego kazdy wie ile ma pracowac, w ktorym sa
    wszystkie nadgodziny, zwolnienia, urlopy, itp itd.
    Na koniec kazdego miesiaca wypelniamy karte pracy za dany miesiac w ktorym
    sa wymieniane wszystkie przepracowane godziny i na podstawie ktorego
    doliczane sa roznego rodzaju dodatki.

    Przechodze do sedna.
    Do niedawna moj grafik wygladal tak:
    Do ostatniego piatku mialem zaplanowane zmiany po 8h, sobota wolna,
    niedziela wolna, od pon do pt po 8h i dalej sob wolna, niedziela wolna -
    dalej nieistotne.
    Dostalem polecenie wyjazdu sluzbowego krajowego, ktory ma odbyc sie od pon
    do pt, przy czym zaznaczono zeby pojechac na miejsce juz w niedziele.
    Wystapilem z wnioskiem delegacyjnym od niedz godz 11 do pt godz 19 i takiz
    wniosek zostal zaakceptowany i podpisany.
    Wyjazd sie odbedzie i wszystkie bedzie ok. Na miejscu bede pracowal ok. 8h
    dziennie.

    Pytanie tyczy sie tego czy na koniec miesiaca w karcie pracy mam ta
    niedziele oznaczyc jako dzien pracujacy i czy tym samym bedzie mi za nia
    przyznane wynagrodzenie (to czy to beda nadgodziny czy po prostu pozniej
    jeden dzien mniej bede pracowal jest nieistotne akurat dla mnie teraz).
    Chodzi mi po prostu o to czy jesli w pierwotnym grafiku dzien ten byl
    oznaczony jako wolny, jednak pracodawca nakazl mi tego dnia wyjazd i
    podpisal sie pod takim poleceniem delegacyjnym to czy ma obowiazek rozliczyc
    jako dzien pracujacy.
    Wydaje mi sie ze tak, ale chcialbym sie o to upewnic.
    Z gory dziekuje za konstruktywne uwagi.

    PS. Dodam jedno, po fakcie sie skapowalem ze jedna rzecz zle zrobilem.
    Gdybym wniosek wystawil do pt 19:01 dostalbym 6 diet zamiast tylko 5,5 ;-)
    ale to szczegol wart okolo 11zl.

    --
    tymek