PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Senior Systems Administrator <=

  • 1. Data: 2019-02-21 13:00:02
    Temat: Wrocław => Senior Systems Administrator <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla szwajcarskiej firmy z ponad 10-cio letnim doświadczeniem,
    specjalizującej się w budowie hybrydowych zespołów
    programistów i sysadminów dla partnerów, oferując autorski
    model wdrażania doświadczonych i dedykowanych zasobów,
    aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Systems Administrator
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Polegają na udziale w wielu projektach znajdujących się na
    różnych etapach, od wytwarzania oprogramowania (wsparcie
    programistów w różnego rodzaju konfiguracjach), przez
    wdrożenie aż po utrzymanie.
    * Stack technologiczny zależy od projektu.
    ** MS SharePoint (2013 i wyżej) - na platformie SharePoint oparte
    jest jedno z naszych największych rozwiązań dla klienta
    rządowego w Szwajcarii. Dla tego klienta praca polega głównie
    na utrzymywaniu istniejącego systemu, monitorowaniu i wdrażaniu
    nowych rozwiązań.
    ** MS CRM / Dynamics 365 - jest to druga z platform, którą
    oferujemy naszym klientom. W ramach projektów, praca polega
    głównie na przygotowaniu nowych środowisk i wdrażaniu
    dostarczanych przez nas rozwiązań.
    ** Office 365 / Azure - coraz więcej naszych klientów gotowych
    jest opierać swoje rozwiązania na chmurze. Tutaj praca często
    polega na rozpoznaniu możliwości platform, a następnie
    konfiguracji ich w zależności od potrzeb klienta.
    ** Windows Server / SQL Server / IIS - dwa nasze produkty oparte
    są o technologię ASP.Net. Praca w obrębie tych produktów
    polega na odpowiedniej konfiguracji środowisk, a następnie
    monitorowaniu ich. Mówimy tu zazwyczaj o kilku projektach
    rocznie. W tych projektach pojawia się też coraz cześciej
    continues integration (a w przyszłości continues delivery),
    których konfiguracja również należy do obowiązków
    administratorów.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Bardzo dobra znajomość:
    ** Microsoft Windows Server
    ** Windows Server (AD, ADFS, DNS)
    ** Sieci (DHCP, VLANy, VPNy)
    ** Web Serwery (IIS, SSL, Web Proxy)
    ** SQL (MS SQL, AlwaysOn)
    ** Wirtualizacja (Hyper-V, VMWare)
    ** Administracja (PowerShell, VSTS, Docker)
    ** Office 365/Azure
    * Umiejętność pisania skryptów w PowerShell
    * Znajomość przynajmniej jednego z wymienionych: MS SharePoint (2013
    i wyżej), MS CRM/ Dynamics 365
    * Zaangażowanie i samodzielność w działaniach
    * Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Elastyczne godziny pracy
    * Podróże zagraniczne lub krajowe (do ustalenia)
    * Premia roczna uznaniowa
    * Płatne urlopy przy umowie B2B
    * Przyjazne środowisko pracy o świetnym duchu zespołowym
    * Niekomercyjna atmosfera
    * Swoboda w doborze narzędzi
    * Wyjścia integracyjne
    * Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (certyfikowane)
    * Pracę w 6-cio osobowym zespole w metodologii Agile
    * Kartę Multisport
    * Prywatną opiekę medyczną Luxmed

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>