PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Senior Magento2 Developer <=

  • 1. Data: 2019-10-28 10:45:03
    Temat: Wrocław => Senior Magento2 Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Prowadzimy aktualnie proces rekrutacyjny dla Klienta którego historia
    na polskim rynku sięga 2012 roku i wtedy też powstało pierwsze
    przedsiębiorstwo handlowe. W 2013 roku powstał sklep internetowy
    a następnie rozwijane zostały kanały sprzedaży. Firma
    aktualnie jest rozpoznawana na rynku jako jeden z większych
    sklepów internetowych z tekstyliami domowymi i elementami
    wystroju wyposażenia wnętrz.
    Dla tego klienta do budowy, rozwoju i utrzymania platformy
    e-commerce'owej działającej na Magento2 szukamy osoby na
    stwnowisko:

    *****
    ***** Senior Magento2 Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Tworzenie Platformy e-commerce
    * Praca na autonomicznym stanowisku, w jednoosobowym zespole IT
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Planowanie i wdrażanie zmian w produkcie
    * Współpraca z zewnętrznymi dostawcami

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Biegłość poruszania się w PHP,OOP
    * Znajomość wzorców projektowych wykorzystywanych w Magento
    * Rozumienie problemów wydajności jakie pojawiają się w
    projektachwebowych i znajomości możliwości ich rozwiązywania,
    np. systemy cache
    * Umiejętność testowania i dokumentowania kodu
    * Znajomość zagadnienia Continuous Integration projektów
    programistycznych
    * umiejętność implementacji integracji z systemami zewnętrznymi
    przy wykorzystaniu, np. API REST, JSON),
[...]
    webowych i pracy z przynajmniej jednym z najpopularniejszych
    repozytoriów kodu
    * Posiadanie wykształcenia technicznego

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Wdrażanie systemów e-commerce
    * Praca w Magento z wersji 1 lub 2
    * Praca w zespołach powyżej 3 osób

    ***** Oferujemy:

    * Realny wpływ na projekt
    * Pełna autonomia i możliwość kontaktu z kadrą zarządzającą
    * Prywatna opieka medyczna po okresie próbnym
    * Elastyczne godziny pracy
    * Okazjonalna praca zdalna

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>