PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam i o L4 pytam :)

  • 1. Data: 2003-01-18 08:27:44
    Temat: Witam i o L4 pytam :)
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    Witam,
    Mam proste pytanie: Czy prawda jest ze zwolnienie lek. L4 moze byc
    wystawione maksymalnie na okres 1-go tygodnia?
    Uslyszalem to od lekarza - i jakos nie chce mi sie w to wierzyc ?
    Prawda/falsz ?

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek

  • 2. Data: 2003-01-18 12:57:49
    Temat: Re: Witam i o L4 pytam :)
    Od: "ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Gacek" <G...@A...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawione maksymalnie na okres 1-go tygodnia?
    > Uslyszalem to od lekarza - i jakos nie chce mi sie w to wierzyc ?

    Bujda. Moj lekarz wystawia (jesli to konieczne nawet 1 miesiac). Pozniej juz
    podobno musi to byc komisja lekarska jesli trzeba dac klientowi dluzej niz 1
    miesiac,. A przeciez w przypadku przewlekle chorych no i tych co maja byc
    zwolnieni z pracy lekarze daja neawe po pol roku.
    pzdr
    Ewa

  • 3. Data: 2003-01-18 13:24:25
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    Falsz :)

    > Moj lekarz wystawia (jesli to konieczne nawet 1 miesiac). Pozniej juz
    > podobno musi to byc komisja lekarska jesli trzeba dac klientowi dluzej niz
    1
    > miesiac,.

    Zadna komisja lecz badanie kontrolne ktory niczym innym sie nie rozni od
    badania okresowego. Jezeli L4 trwa dluzej niz 30 dni to wtedy pracownik
    traci wg kodeksu pracy zdolnosc do pracy i pracodawca musi go skierwac
    wlasnie na badanie kontrolne. Bez tego badania pracodawca nie ma prawa
    dopuscic pracownika do pracy.

    Agnieszka

  • 4. Data: 2003-01-18 20:09:05
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> wrote in message

    > Falsz :)

    Dzieki, kit wciskal mi lekarz.... wiec byl dobry.

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek