PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter - a zwroty przejazdow

  • 1. Data: 2003-04-05 13:23:21
    Temat: Procter - a zwroty przejazdow
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    Mam pytanie do osob, ktore przechodzily "slynny" test analityczny w procter &
    gamble - czy dostalicie zwrot kosztow podrozy?

    W zaproszeniu na test wszystko bylo ladnie i cacy, gdzie sie potem
    kontaktowac, komu odeslac - tymczasem czeeeekam sobie, czekam, na moje
    kolejne pytania wysylane do nich, w czym jest problem, nawet jednym zdaniem
    nie chca odpowiedziec...

    Leee, i tak robi firma no1 na rynku pieluch, podpasek i szamponow?

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 2. Data: 2003-04-05 14:27:42
    Temat: Re: Procter - a zwroty przejazdow
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do osob, ktore przechodzily "slynny" test analityczny w
    procter &
    > gamble - czy dostalicie zwrot kosztow podrozy?

    Nie. W mailu, którego wówczas dostałem było wyraźnie napisane, że firma nie
    zwraca kosztów podróży.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2003-04-05 17:27:52
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Nie. W mailu, którego wówczas dostałem było wyraźnie napisane, że firma nie
    > zwraca kosztów podróży.

    Ja mialem:

    "Pragniemy poinformowac, ze jako uczestnikowi IT Case Study zwrocimy Panu
    koszt przyjazdu na test (pociag, 2 klasa). Bilety kolejowe prosze przyslac do
    nas poczta na adres:
    Procter & Gamble
    <blablabla>
    ze wskazaniem numeru konta (banku), gdzie powinnismy przelac naleznosc za
    bilety"

    ale jak widac, ich pragnienia a dzialania...

    btw, kiedy byles u nich na tescie?

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 4. Data: 2003-04-05 18:41:16
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > bilety"
    >
    > ale jak widac, ich pragnienia a dzialania...

    Case Study, a test to trochę co innego.

    > btw, kiedy byles u nich na tescie?

    jakieś 1,5 roku temu

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 5. Data: 2003-04-05 19:09:49
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Case Study, a test to trochę co innego.

    po pozytywnym CS (1 filtr) zapraszaja Cie na test. Tak, te zafoliowane
    pytania, godzina czasu i "dalej/dziekujemy".

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 6. Data: 2003-04-06 09:39:19
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    > po pozytywnym CS (1 filtr) zapraszaja Cie na test. Tak, te zafoliowane
    > pytania, godzina czasu i "dalej/dziekujemy".

    Ja miałem na odwrót. Najpierw test, a później jeżeli byłeś studentem to CS.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl