PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => SW Development Engineer (experience with RTOS) <=

  • 1. Data: 2016-07-28 10:25:02
    Temat: Warszawa => SW Development Engineer (experience with RTOS) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, company which is an award-winning software development
    and integration services company with a global customer base, we
    are looking for:

    *****
    ***** SW Development Engineer (experience with RTOS)
    *****

    ***** Position description:

    * Software detailed design
    * Code and unit test activities
    * Software integration activities.
    * Supporting software validation testing (when applicable).
    * Developing validation tests that exercise & prove adherence to
    requirements
    * Analysing/debugging SW

    ***** Skills / knowledge / experience:

    Essential qualifications/skills/experience:
    * Excellent knowledge of RTOS for real-time embedded systems
    (real-time multi-tasking).
    * Knowledge of development methodology (e.g.UML, HOOD).
    * Formal software development & validation.
    * Production of detailed design specifications.
    * Proficiency in ANSI-C-code development / unit-test / integration.
    * Proficient use of real time embedded SW debuggers (gdb, ... )
    * Configuration and requirements management using Clearcase,
    Clearquest, Reqtify, DOORS or similar
    * Engineering degree in software, computer science or similar * *
    Experience of Real-time embedded software engineering lifecycle
    process. (Min.3years relevant experience in real-time embedded
    Software engineering domains-design, code/test, integration,
    validation)
    * Software process oriented. Disciplined & quality mind-set
    (on-quality, on-schedule, on-cost)
    * Excellent software problem solving skills -diagnostic approach
    (solution-oriented)
    * Experience in the satellite/space, avionics, transportation,
    telecomms or similar industry.
    * Good communication skills in English (verbal & written

    ***** Nice to have:

    * Previous experience developing satellite platform control software
    * MISRA standards
    * ECSS software engineering standards (Q-80B, E-40).
    * ERC32 / LEON / SPARC processor.
    * MIL-STD 1553B, and/or Spacewire.
    * Data transport packet protocols (CCSDS

    ***** Benefits offered:

    * Participation in interesting projects for the largest automotive
    companies in the world
    * Opportunity to travel to client sites
    * Competitive salary adequate to the skills and performance
    * Opportunities to develop and improve skills amongst experienced
    Mobica professionals.
    * Different career paths (technical, management)
    * Relaxed atmosphere and flexible working hours
    * Work in friendly, open and supportive international environment
    Benefits:
    * Private medical insurance
    * Company social events
    * English lessons
    * Training programmes
    * Relocation assistance
    * Flexible working hours

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1607
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=a5012ead9a22c21c48cbf1088e697b92