PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Monitoring Analyst & System Owner <=

  • 1. Data: 2016-11-14 14:10:02
    Temat: Warszawa => Monitoring Analyst & System Owner <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1611
    => => =>
    *****
    ***** Monitoring Analyst & System Owner
    *****

    ***** Requirements:

    * Understanding of and ability to define technical and business KPI's
    * Deep understanding of statistical analysis
    * Understanding of webapplications software stack operation (Java
    based applications, Apache server), linux server environment and
    hardware/software dependencies
    * Ability to communicate clearly depending on target audinece
    * Experience with Graphite and Elasticsearch would be considered as an
    advantage
    * Ability to administer linux environment would be considered as an
    advantage
    * Independence
    * Good self-organization
    * Fluency in English

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary package
    * Work in an international environment
    * Full-time employment contract
    * Package of social benefits
    * Friendly and open work atmosphere <B>:-)</B>

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1611
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=dd69ff580567e29e42e1177d61e4f336