PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant ds. Serwisu Systemu ERP - T-SQL & VBScript <=

  • 1. Data: 2015-12-10 10:10:02
    Temat: Warszawa => Konsultant ds. Serwisu Systemu ERP - T-SQL & VBScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy działającej na rynku polskim od wielu
    lat, święcącej tryumfy na wielu polach w tym rozwiazania ERP,
    CRM, Bi. Szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant ds. Serwisu Systemu ERP - T-SQL & VBScript
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Analiza i kwalifikacja zgłoszeń serwisowych wg procedur i
    standardów firmy
    * Definiowanie wymagań w zakresie naprawy wad aplikacji
    * Dokumentowanie wykonanej pracy zgodnie ze standardami firmy
    * Zapewnienie klientom merytorycznego wsparcia, obsługa zapytań oraz
    udzielanie pomocy telefonicznej przy rozwiązywaniu problemów
    dotyczących błędów oprogramowania

    ***** Nasze wymagania:

    * Znajomość zagadnień z obszaru kadr i płac
    * Doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych lub usługach
    serwisowych systemów ERP
    * Znajomość Microsoft T-SQL
    * Znajomość Visual Basic Scripting
    * Zaangażowanie, motywacja do pracy oraz umiejętność pracy w
    zespole
    * Zdolności organizacyjne i analityczne
    * Skuteczność w działaniu
    * Dyspozycyjność
    * Odporność na stres
    * Prawo jazdy kat. B

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość administracji bazą danych MS-SQL
    * Znajomość Sybase Infomaker

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    * Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów
    wspomagających zarządzanie
    * Ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
    * Prywatną opiekę medyczną
    * Program dodatkowych świadczeń pracowniczych z zakresu sportu i
    rekreacji
    * Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
    * Możliwość rozwoju zawodowego i awansu

    Aplikuj tu:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1512
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=85747c21fa2b32e9e4905a597679919a