PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Integrator Systemów SAP PI <=

  • 1. Data: 2017-02-28 09:10:02
    Temat: Warszawa => Integrator Systemów SAP PI <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, polskiej firmy działającej na rynku sprzedaży
    sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Integrator Systemów SAP PI
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * udział w projektach wdrożeniowych i rozwojowych w obszarze SAP PI
    * uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi oraz IT w
    zakresie wdrażanych funkcjonalności na środowiskach
    integracyjnych
    * rozwiązywanie problemów na szynach integracyjnych
    * opracowanie specyfikacji technicznej
    * opracowanie dokumentacji
    * prowadzenie dokumentacji Systemów integracyjnych w powierzonym
    zakresie
    * rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych szyn integracyjnych
    * współpraca z innymi administratorami i użytkownikami systemów w
    ramach służb wsparcia eksploatacji
    * udział w projektach wdrożeniowych
    * tworzenie analizy obiektowej i strukturalnej

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * doświadczenie w SAP PI
    * doświadczenie w pracy projektowej
    * wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
    * komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
    * umiejętność analitycznego myślenia
    * podstawowa znajomość metodyki realizacji projektów
    informatycznych
    * praktyczna znajomość zagadnień analizy biznesowej
    * umiejętności pracy w zespole
    * zdolność analitycznego myślenia
    * umiejętność szybkiego zdobywania nowych kompetencji i dzielenia
    się wiedzą z innymi
    * komunikatywność
    * znajomość języka programowania ABAP lub JAVA

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem i utrzymaniem
    systemów integracyjnych

    ***** Proponujemy:

    * możliwość pracy zdalnej (1 dzień w tygodniu)
    * duże możliwości rozwoju zawodowego
    * udział w ciekawych projektach
    * pracę w dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1702
    => => =>