PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Architekt systemu SAP <=

  • 1. Data: 2016-02-29 14:40:02
    Temat: Warszawa => Architekt systemu SAP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, unikatowej firmy na rynku polskim Szukamy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Architekt systemu SAP
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Analiza sposobu, możliwości oraz zakresu wprowadzenia zmian w
    systemie SAP wynikających z problemów biznesowych, zmian
    organizacyjnych czy też nowych potrzeb
    * Przygotowywanie projektów technicznych oraz specyfikacji
    biznesowych planowanych zmian
    * Uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi w zakresie
    zmian funkcjonalności
    * Dbanie o poprawność wdrażanych rozwiązań m.in. weryfikacja
    potencjalnych możliwości użycia standardowych rozwiązań SAP
    preferowanych nad rozszerzenia oraz kod autorski dostawców
    * Prowadzenie dokumentacji systemu w powierzonym zakresie
    * Współpraca oraz nadzór nad firmami trzecimi w trakcie prac
    projektowych
    * Współpraca z administratorami i użytkownikami systemu w tracie
    prac projektowych

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Znajomość modułów systemu SAP: FI, CO, FI-AA, IM, PS, TR, MM,
    SD, HR, PM. Preferowany background modułowy to część finansowa
    (FI, CO, PS) lub logistyczna (MM, PM)
    * Bardzo dobra znajomość procesów biznesowych w w/w obszarach
    * Znajomość, wiedza oraz doświadczenie w budowie rozwiązań
    opartych na integracji pomiędzy funkcjonalnościami
    poszczególnych modułów
    * Znajomość rozwiązań SAP: SAP BI, SAP PO będzie dodatkowym
    atutem
    * Znajomość i wiedza ogólna na temat całości landscape
    rozwiązań SAP w tym SRM i CRM
    * Udokumentowany udział w minimum dwóch projektach wdrożeniowych w
    roli konsultanta zadaniowego, albo minimum trzyletnie
    doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    * Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze biznesowym lub
    informatycznym
    * Podstawowa znajomość języka ABAP mile widziana
    * Znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym
    współpracę z dostawcami zewnętrznymi
    * Gotowość do uczenia się i stałego podnoszenia kwalifikacji
    * Wysokie umiejętności analityczne, a także umiejętność
    rozwiązywania problemów
    * Komunikatywność, nastawienie na cel
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * Rozwinięte zdolności interpersonalne
    * Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej
    * Umiejętność dobrej organizacji czasu

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
    * Atrakcyjny pakiet socjalny
    * Prywatną opiekę medyczną
    * Interesującą ścieżkę kariery w wielokulturowej organizacji

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=2ed0ef5e6660d254daa9334f5951b0b5