PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator IT / Inżynier Trzeciej Linii Wsparcia <=

  • 1. Data: 2015-09-21 15:09:23
    Temat: Warszawa => Administrator IT / Inżynier Trzeciej Linii Wsparcia <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie działającej, międzynarodowej firmy
    realizującej aplikacje dla największych Klientów z branży
    biznesowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator IT / Inżynier Trzeciej Linii Wsparcia
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za 3 linię wsparcia dla systemów produkcyjnych
    oraz wsparcie dla kluczowych osób technicznych wewnątrz
    organizacji
    * Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwiązywanie incydentów
    zgodnie z ustaleniami umów SLA
    * Wdrożenie i implementacja nowych funkcjonalności i niezbędnych
    zmian na platformie produkcyjnej
    * Śledzenie nierozwiązanych incydentów/problemów
    * Podejmowanie działań naprawczych w przypadku zidentyfikowania
    awarii celem stabilizacji systemu
    * Stworzenie i aktualizacja Bazy Wiedzy
    * Stworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
    * Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu technicznego,
    dostawcami zewnętrznymi oraz zespołem technicznym po stronie
    klienta
    * Wsparcie Problem Managera w analizie źródeł incydentów,
    zastrzeżeń klientów oraz implementacja najlepszych praktyk na
    zdarzeniu
    * Gotowość do pracy w warszawskim biurze Klienta
    * Gotowość podjęcia dyżurów telefonicznych po godzinach pracy
    (dodatkowo płatne)

    ***** Nasze super wymagania:

    * Swobodnej komunikacji w języku angielskim na poziomie B2/C1
    * Znajomość metodyki ITIL
    * Doświadczenie w administracji i rozwiązywaniu problemów systemu
    Linux/Unix
    * Doświadczenie w administracji i rozwiązywania problemów z DNS,
    MySQL, Apache, nGinx, Tomcat
    * Doświadczenie w programowaniu w Bash/regex (mile widziana
    znajomość PHP lub Python) - analiza dużych pakietów logów
    systemowych
    * Doświadczenie w administracji i rozwiązywania problemów z
    systemami storage - FreeNAS, Oracle storage
    * Doświadczenie w zarządzaniu i konfiguracji narzędzi
    monitorujących: Nagios, Cacti, Observium, New relic - będzie
    dodatkowym atutem
    * Doświadczenie we wsparciu rozwiązań VoD będzie dodatkowym atutem
    * Doskonałe umiejętności interpersonalne
    * Odporność na stres, wytrwałość, dokładność i orientacja na
    potrzeby klienta
    * Przejmowanie inicjatywy i podejmowanie nowych wyzwań
    * Gotowość do wielozadaniowej pracy

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    Certyfikat ITIL Foundation

    ***** Firma oferuje:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Elastyczne formy zatrudnienia
    * Obszerny pakiet benefitów
    * Bycie częścią wykwalifikowanego zespołu, dla którego
    praca=pasja

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5700-9f2a6307cfd44823c3aa
    f4fcb8a.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=0fa3f6c2a442a26ec9f77753d635ecd2