PracaGrupypl.praca.dyskusje › WKU ?

  • 1. Data: 2005-10-30 18:51:37
    Temat: WKU ?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    heyka
    Obecnie sobie studiuje i sie zastanawiam, czy jak zrobie inz. to czy robic
    mgr. jakies uzupleniajace czy cos takiego. Bo w sumie przyszlo mi do glowy ,
    ze to durne wojsko moze mnie chiec w swoje szeregi wcielic na pol roku...
    Jak sprawdzic czy mi to grozi czy WKU udzieli takich informacji ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-10-30 20:39:16
    Temat: Re: WKU ?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jarod napisał(a):

> [...]
    > , ze to durne wojsko moze mnie chiec w swoje szeregi wcielic na pol
    > roku... Jak sprawdzic czy mi to grozi czy WKU udzieli takich informacji ?

    Ostatnio kumplowi takich bzdur nagadali... Lepiej przeczytać sobie ustawę.
    ZTCP to z 11 września 2003 r.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 3. Data: 2005-10-30 22:50:54
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:dk3b0n$k8p$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    ?

    Zamiast glupich studiow idz do wojska. Przynajmniej moze sie zalapiesz na
    zawodowego i po 15-20 latch emerytura a po studiach bedziesz bezrootnym i
    niewiadomo czy wogole dopracujesz emerytury...

  • 4. Data: 2005-10-30 23:07:10
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    rs napisał(a):

    > Zamiast glupich studiow idz do wojska. Przynajmniej moze sie zalapiesz na
    > zawodowego i po 15-20 latch emerytura a po studiach bedziesz bezrootnym i
    > niewiadomo czy wogole dopracujesz emerytury...

    Nie ma to jak popierdolić z wieczora bez sensu. Nie?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 5. Data: 2005-10-31 07:44:36
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Zamiast glupich studiow idz do wojska. Przynajmniej moze sie zalapiesz na
    > zawodowego i po 15-20 latch emerytura a po studiach bedziesz bezrootnym i
    > niewiadomo czy wogole dopracujesz emerytury...

    A Ty byles ? Ja mam prace w zawodzie i lacze to ze studiami... Takze, bycie
    zawodowym mnie nie kreci.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-10-31 09:31:02
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > ze to durne wojsko moze mnie chiec w swoje szeregi wcielic na pol roku...
    > Jak sprawdzic czy mi to grozi czy WKU udzieli takich informacji ?

    Najlepiej na www.mon.gov.pl poszukać rozporządzeń ministra obrony.
    Na przykład w tym roku, podobnie jak w poprzednich, nie biorą
    absolwentów i przenoszą ich do rezerwy:

    http://www.mon.gov.pl/auths/562/files/42ad198c9c537_
    ustawa_pobor.pdf

    Tak więc gdybyś się obronił jeszcze w tym roku, to by Cię nie wzięli. ;)
    A jak będzie za rok - to nie wiem, ale informacji szukałbym
    w tym samym miejscu.

  • 7. Data: 2005-10-31 11:29:56
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:dk3jm2

    > Nie ma to jak popierdolić z wieczora bez sensu. Nie?

    Nie.:>