PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jakim czasie po wysłaniu CV firmy zapraszają na rozmowę? › W jakim czasie po wysłaniu CV firmy zapraszają na rozmowę?
    From: "Artur" <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: W jakim czasie po wysłaniu CV firmy zapraszają na rozmowę?
    Date: Wed, 5 Dec 2007 23:23:47 +0100

    Witam

    Mam takie pytanko - po jakim czasie zazwyczaj od wysłania CV otrzymujecie
    telefon
    z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną?

    2 tygodnie temu wysłałem kilanaście CV i do tej pory nikt nie dał
    odpowiedzi, trochę
    mnie to martwi dlatego pytam. Nie chcę wysyłać dziesiątek CV aby się nie
    pogubić
    i być dobrze zorientowanym co i do kogo wysłałem.

    Branża IT - administrator sieci/systemów, certyfikaty MS, doświadczenie 6
    lat

    Tak sobie myślę również czy tak czasem nie jest problemem moje ostatnie
    stanowisko
    (Prezes Zarządu) - może pracodwcy boją się, że za duże będę miał wymagania
    finansowe?
    A poprostu tak się złożyło, że zostałem prezesem firmy córki która
    obsługiwała informatycznie
    spółkę matkę - po czym ta "matka" padła i praca jakby się skończyła. - ale
    to mógłbym dopiero
    wyjaśnić na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Co ciekawe zadzwoniłem do jednej z firm do której wysłałem dokumenty z
    pytaniem czy już ktoś
    został wybrany. Sekretarka odparła, że osoba która ma przeglądać CV była
    chora i dopiero zacznie
    sie tym tematem zajmować (ogłoszenie zamieszczono w połowie listopada) - heh
    nieźle przez m-c
    nikt nawet nie przejrzał CV. Szkoda, że firmy nie podchodzą aż tak poważnie
    jak pracownicy do
    tego tematu

    Pozdrawiam
    Artur