PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrząd Pracy w Krakowie - warto? › Urząd Pracy w Krakowie - warto?
  • Data: 2005-02-10 10:46:09
    Temat: Urząd Pracy w Krakowie - warto?
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się nad zarejestrowaniem w nim.
    Tylko problem w tym, że o UP słyszałam złe opinie, że to wyłącznie molochy
    do których raz w miesiącu trzeba się zgłosić by móc znów na kolejny miesiac
    odejść z kwitkiem.
    Czy w takiem razie warto się rejestrowac? Czy krakowski Urząd jest w stanie
    pomóc znaleść mi pracę? Bo mam wrażenie ze tam są tylko oferty
    spawacz/sprzątaczka/mech. samochodowy itp, a większe, poważne firmy wolą dać
    ogłoszenie do GW niż paprać się z papierami w UP.
    Jak to jest? Ktoś z Was znalazł kiedykolwiek fajną pracę przez tą
    instytucje?