PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uroki "rekrutacji" przez internet

  • 11. Data: 2003-12-03 01:43:56
    Temat: Re: Uroki "rekrutacji" przez internet
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-12-02 01:41:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Kamil Paszkiewicz* skreślił te oto słowa:

    > Boję się, że jak znowu będę potrzebował coś komuś zlecić, to najpierw będę
    > musiał zatrudnić kogoś do zatrudniania, bo straciłem dzisiaj sporo czasu na
    > czytanie i usuwanie takich "kwiatków"...

    Oooo, i w taki wlasnie sposob niektorzy czasem doceniaja caly trud pracy
    HRowców ;)))

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 12. Data: 2003-12-03 20:13:19
    Temat: Re: Uroki
    Od: "Rafa" <l...@W...gazeta.pl>

    > terminu.

    Czytalam ogloszenie pana Kamila i nawet sie zglosilam piszac jak najbardziej
    powaznego maila. nie wiem czy jestem w tych 20% czy nie, na razie nie ma
    odpowiedzi:)
    Nie wiem czy zauwazyles ze po slowie "upierdliwosc" pan Kamil dal
    znaczek ;). Ja zrozumialam to jako przenosnie. Tester oprogramowania
    jakiegokolwiek faktycznie musi sie wykazywac ta cecha charakteru, ale w
    rozumieniu takim ze drazy program, sprawdza kazda jedna opcje i polaczenie
    wszystkich razem, robi chaos w aplikacji popelniajac najglupsze bledy
    itp.itd. I na pewno nie da sie przetestowac szybko - gutta cavat lapidem non
    vi sed saepe cadendo
    Pozdrawiam, Rafa