PracaGrupypl.praca.dyskusjeUroki "rekrutacji" przez internet › Uroki "rekrutacji" przez internet
    From: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Uroki "rekrutacji" przez internet
    Date: Tue, 2 Dec 2003 01:41:15 +0100

    Witam.

    Dałem wczoraj dwa ogłoszenia na pl.praca.oferowana. Jedno dotyczyło
    testowania a drugie dokumentacji do programu. W wymaganiach do obydwu
    podałem stały dostęp do internetu (aplikacja webowa) oraz preferencje dla
    Wrocławian. W przypadku testowania dodatkowo "upierdliwość" jako cecha
    charakteru wymagana w tej pracy :-)

    Oto "żniwo" - takie oto "kwiatki" do mnie przyszły. Wszystko byłby fajnie,
    gdyby nie to, że przyszło ponad 130 maili, a może 20% z nich było
    sensownych...

    * * *

    "Raczej się nadaję - od ponad 7 lat zajmuję się używaniem różnych programów
    i aplikacji, na które lubię narzekać :-)[...]Mam 15 lat[...]"

    "Jestę 16 letnim uczniem LO i jestę gotów testować waszą aplikację.
    Co do stawki to zaproponujcie sami bo ja niewiem ile mogę żądać.
    Jestę poważnym nastolatkiem i mam stały dostęp do internetu."

    "Jeśli chodzi o stawkę? Nie mogę napisać ile bo nie wiem jak rozbudowany
    program ale mogę się "pobawić"." - pobawić się ??

    "Nie do końca wiem co miał bym robić ale mam czas 24/7 ,
    dostęp do internetu i oczywiście komputer."
    Szkoda, bo pan jest przykuty do wózka, ale nic nie mogę dla niego zrobić.

    "Nie jestem z Wroclawia, ale jestem bardzo upierdliwy...
    /-podpis-/, student matematyki na UJ, troche doświadczenia w
    informatyce..." - to jest CAŁY mail!!

    "mieszkam co prawda w stolicy, ale urodzilem się we Wrocku...
    czy tym sposobem wejde w rachube? :)" - nie wszedł

    * * *

    Wśród owych 20%, mniej lub bardziej sensownych ofert znalazły się jeszcze
    takie rzeczy:

    "Cechuje się niezwykłą wprost upierdliwością (w
    razie konieczności mogę dostarczyć referencje ;))"
    To napisała kobieta :-)

    "Proponuję moją skromną osobę na stanowisko testera z kilku powodów:
    - jestem wyjątkowo upierdliwy;"

    "Posiadam szerokopasmowe łącze z internetem, czas i nieprzebrane zapasy
    upierdliwości."

    "Upierdliwy na pewno jestem, a i niejeden program testowalem."

    I niestety rzecz smutna na koniec;
    "stawka - ile Pan by dał" - w podobnym tonie kończyło się kilka maili

    * * *

    Boję się, że jak znowu będę potrzebował coś komuś zlecić, to najpierw będę
    musiał zatrudnić kogoś do zatrudniania, bo straciłem dzisiaj sporo czasu na
    czytanie i usuwanie takich "kwiatków"...

    P.S.

    Mam nadzieję, że nie zostanie mi zarzucone cytowanie bez zgody, bo i tak
    cytaty nie wskazują na konkretne osoby.

    Kamil Paszkiewicz