PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop za prace w swieto, a chorobowe.

  • 81. Data: 2009-05-22 06:38:08
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 20 May 2009 02:14:34 -0700 (PDT), g...@p...pl napisał(a):

    > Kurcze, w tym temacie pojawila sie jeszcze jedna zmienna.
    > Kolezanka, ktora chciala miec 1 maja wolne, wziela
    > urlop 4 maja, a pierwszego nie przyszla do pracy,
    > z racji tego, ze to swieto.
    >
    > To mi sie teraz kupy nie trzyma...

    A czy ta koleżanka jest aby z Twojego wydziału?
    Bo wspominałeś że tylko Wasz wydział miał pracować, a nie cała firma.

  • 82. Data: 2009-05-22 08:56:39
    Od: g...@p...pl

    On May 22, 8:38 am, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > A czy ta koleżanka jest aby z Twojego wydziału?
    > Bo wspominałeś że tylko Wasz wydział miał pracować, a nie cała firma.

    Tak, kolezanka pracuje w moim dziale.

    Dla scislosci, to jakies 90% firmy pracowalo 1 maja, nie tylko moj
    dzial.

    KM.

  • 83. Data: 2009-05-22 09:02:25
    Od: g...@p...pl

    > Daj znać jak się to zakończyło ;)

    Jako, ze kadry obstaja przy swoim (mam wrazenie, ze nie czytaly tak
    naprawde
    moich argumentow), poprosilem krakowski PiP o opinie na pismie.
    Zreszta tego tez chcialy kadry. Dam znac co z tego wyniknie.

    KM.