PracaGrupypl.praca.dyskusje › obliczanie ilosci dni urlopu

  • 1. Data: 2006-07-28 14:04:53
    Temat: obliczanie ilosci dni urlopu
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    pracuje w firmie ochrony prawie dwa lata
    wykorzystalem zaledwie dwa tyg urlopu podczas tego czasu
    teraz nie chca mi dac urlopu bo brakuje im notorycznie ludzi i sie ine
    zgadzaja.

    ale pytanie dotyczy jak sie oblicza ilosc dni urlopu, bo bym chcial wiedziec
    ile mi jeszcze zostalo w sumie

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-07-28 15:41:32
    Temat: Re: obliczanie ilosci dni urlopu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 28 Jul 2006 16:04:53 +0200, "rs" <r...@w...pl>
    zakodował:

    >pracuje w firmie ochrony prawie dwa lata

    To takie firmy zatrudniają na umowę o pracę?

    >ale pytanie dotyczy jak sie oblicza ilosc dni urlopu, bo bym chcial wiedziec
    >ile mi jeszcze zostalo w sumie

    Zależy, jakie masz wykształcenie, jaki w sumie staż pracy, kiedy
    zacząłeś pierwszą pracę, kiedy zacząłeś pracę w obecnej firmie i ile
    wykorzystałeś u poprzedniego pracodawcy (jeżeli w tym samym roku
    pracowałeś u "starego" i w ochronie).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded