PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie - rozwiązanie o odpowiedzialność finansowa zleceniobiorcy › Umowa zlecenie - rozwiązanie o odpowiedzialność finansowa zleceniobiorcy
    From: "Katarzyna" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa zlecenie - rozwiązanie o odpowiedzialność finansowa zleceniobiorcy
    Date: Sat, 17 Sep 2005 12:57:05 +0200

    Witam!

    Pół roku temu podpisałem umowę - zlecenie na świadczenie usługii kierownika
    sklepu jako zleceniobiorca. Umowa wygasa po 24 miesiącach od podpisania.

    W chwili obecnej otrzymałam znacznie ciekawszą ofertę pracy i chciałabym
    zrezygnować ze świadczenia usługi. Jakie konsekwencje, w tym finansowe mogą
    mnie czekać?

    Dodam, że w umowie-zleceniu nie ma słowa o takim przypadku. Wiążąca pewnie
    będzie ustawa o zamówieniach publicznych (umowę podpisałam wygrywając
    przetarg nieograniczony) oraz kodeks cywilny.
    Czy będę musiała np. oddać wypłacone mi do tej pory wynagrodzenia? Czy grożą
    mi jakies inne konsekwencje?

    pozdrawiam, Kaśka