PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a zasilek dla bezrobotnych ???? › Umowa zlecenie a zasilek dla bezrobotnych ????
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa zlecenie a zasilek dla bezrobotnych ????
    Date: Tue, 6 Jul 2004 08:03:24 +0200

    Witam !!!

    Prosze o porade w nastepujacej sprawie :

    Mam umowe zawarta na czas nieokreslony ( pracuje 1,7 miesiecy w nowej firmie
    a moj staz wynosi 27 lat pracy),czy pracodaca moze zmienic mi umowe na tzw
    umowe zlecenie i czy prawda jest ze pracujac np. przez 2 lata na umowe
    zlecenie nie bede mogl otrzymac zasilku dla bezrobotnych ???
    Czy jezeli nie godze sie na umowe zlecenie to pracodawca pomimo ze proponuje
    nowe warunki musze je przyjac czy moge odmowic i jakie sa tego
    konsekwencje.
    Czy pracodawca moze obnizyc wynagrodzenie na jak dlugo pomimo umowy na czas
    nieokreslony ??
    Prosze o jakas wykladnie prawna tych spraw.
    Andrzej