PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa szkoleniowa

  • 1. Data: 2007-07-25 07:19:25
    Temat: Umowa szkoleniowa
    Od: edek <a...@w...pl>

    Rozwiązałem umowę o pracę w trybie porozumienia stron. Na porozumieniu
    zawarto powinienem rozliczyć się z powierzonych środków trwałych, oraz
    punkt że realizacja porozumienia wyczerpuje wszystkie roszczenia
    pracodawcy do mnie, oraz moje do pracodawcy. Wcześniej podpisałem umowę
    o dofinansowanie szkolenia w myśl której rozwiązanie umowy przez
    pracownika lub z winy pracownika powoduje konieczność zwrotu
    dofinansowania. Pytanie czy w tej sytuacji pracodawca ma prawo zażądać
    zwrotu dofinansowania czy punkt w porozumieniu o którym wcześniej kasuje
    to zobowiązanie ?

    pozrawiam
    ED