PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o używaniu pojazdu do celów służbowych › Umowa o używaniu pojazdu do celów służbowych
  • Data: 2003-05-09 09:42:42
    Temat: Umowa o używaniu pojazdu do celów służbowych
    Od: "Maciek Zientara" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W roku 2002 moj pracodawca zawarl ze mna umowe dotyczaca uzytkowania mojego
    prywatnego samochodu do celow sluzbowych. Niestety, obecnie jest problem z
    pokrywaniem kosztow zwiazanych z uzywaniem tego pojazdu, Mowiac krotko
    pracodawca nie rozlicza sie wedlug obowiazujacych stawek (przed wyjazdem
    dostaje jakas zaliczke, natomiast reszta powinna byc wyplacona po
    rozliczeniu delegacji - oczywiscie nie jest)
    W umowie jest paragraf, ktory mowi: "Umowa moze zoastac w kazdej chwili
    wypowiedziana przez kazda ze stron w formie pisemnej ze skutkiem
    natychmiastowym"
    W zwiazku z tym, rozumie ze moge napisac pismo w ktorym zawiadomie
    pracodawce o tym ze rozwiazuje umowe, tylko co z pieniedzmi ktore mi sie
    naleza z tytulu przejechanych kilometrow? Czy mam podac jakis termin na
    uregulowanie naleznosci? A jesli tak, to jaki?