PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa-Zlecenie i jej zerwanie (wazny powod) › Umowa-Zlecenie i jej zerwanie (wazny powod)
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa-Zlecenie i jej zerwanie (wazny powod)
    Date: Fri, 10 Oct 2003 10:40:35 +0200

    Witam,

    Pracuje na Umowe/Zlecenie i zastanawiam sie czy moge to umowe zerwac z dnia
    na dzien jezeli np znajde prace na stale.
    W umowie jest klauzula ze musze znalesc osobe na moje miejsce i jeszcze pare
    innych drobnostek ale jest tez klauzula ze z powodow waznych moge umowe
    rozwiazac w kazdej chwili.
    Ale bez podania powodu waznego zleceniodawca wytoczy mi sprawe w sadzie -
    tak jest napisane w mojej umowie.

    Moje pytanie to: czy jezeli znajde prace gdzie beda mnie chcieli zatrudnic
    na caly etat ( umowe o prace ) to jest to powod wazny aby zerwac
    Umowe/Zlecenie czy moze nie.
    Co jest powodem waznym wg Was bo ogolnie braj jest definicji 'powodu
    waznego' ??

    Pozdrawiam
    Janet