PracaGrupypl.praca.dyskusjeUm. na czas określony - konsekwencje/niedogodności › Um. na czas określony - konsekwencje/niedogodności
  • Data: 2005-11-04 09:43:42
    Temat: Um. na czas określony - konsekwencje/niedogodności
    Od: "Tytus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pracodawca proponuje mi nastepujący sposób zatrudnienia:
    - na poczatek umowa na okres próbny
    - potem umowa na czas określony na 2 lata
    - potem umowa na czas określony na 3 lata (albo na 5 - nie pamiętam)
    - potem umowa na czas nieokreślony

    Jakie są konsekwencje takich umów? Tzn. czy np. w przypadku starania się o
    kredyt dla banku może to być duży minus?
    Jak myślicie dlaczego w ogóle firmy proponują takie umowy? Praca jest stała
    (nie ma projektów czy etapów, które warunkowałyby okresy zatrudnienia), a
    firma duża. Wydaje mi się to trochę dziwne (chociaż ostatnio pracowałem w
    firmie podobnej wielkości i 90% ludzi z mojego działu musiało prowadzić
    działalność gospodarczą :) )

    Tytus