PracaGrupypl.praca.szukana › Tłumaczenia ang-pol i pol-ang

  • 1. Data: 2002-12-03 19:33:49
    Temat: Tłumaczenia ang-pol i pol-ang
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Jestem tłumaczką języka angielskiego (egzamin państwowy) od roku 1990 -
    pracowałam na tym stanowisku w Kombinacie PZL-Hydral SA we Wrocławiu.
    Tłumaczenia obejmowały zakres techniczny przedsiębiorstwa obronnego,
    lotniczego i dziedzin z nim związanych ( obróbka mechaniczne, plastyczna,
    chemiczna itp.), ekonomiczny i handlowy ( tłumaczenie umów współpracy z
    firmami zagranicznymi). Od lutego 2002 pracuje wyłącznie na umowę o dzieło z
    biurami tłumaczeń. Tłumaczyłam część systemu SAP, strony internetowe dla
    firmy Multimedia IT ( opisy architektury, turystyka, geodezja,
    nieruchomości) i innych biur tłumaczeń np. tłumaczyłam stronę internetową
    dla firmy Jelcz Zasada SA.
    Tłumaczę tylko na umowę o dzieło, jestem dyspozycyjna 24 godz. na dobę
    przez cały tydzień, posiadam stały dostęp do internetu .
    Cena tłumaczenia na język angielski 1800 znaków - 25 zł brutto, na język
    polski 1800 znaków 22 zł brutto.

    Elżbieta Kucharska
    Wrocław
    tel.: (71) 78 94 817