PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tania elektronika i kilkaset zł/ miesiąc z Programu Partnerskiego.

  • 1. Data: 2007-01-27 22:13:44
    Temat: Tania elektronika i kilkaset zł/ miesiąc z Programu Partnerskiego.
    Od: s...@g...com

    Witam. Znam bardzo ciekawy serwis, w którym możesz kupić elektronikę
    po śmiesznych cenach. Oprócz tego łatwo można zarobić kilkaset złotych
    miesięcznie przez program partnerski. Opis i adres strony na:

    http://rozrywka.kei.pl/index.php?&p=1

  • 2. Data: 2007-01-28 09:30:12
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    spamujesz buraku

  • 3. Data: 2007-01-28 09:33:19
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

    serwis dla buraków. Kasa, kasa, kasa. Powazni ludzie nie używają tego słowa
    w znaczeniu "peniądze"
    Gówniażeria .
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-01-28 10:59:55
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Kolejny naiwny, który nie wie, że piramidy są w PL zabronione. A później
    dziwi się taki jeden z drugim, że policja puka do domu i zabiera komputer...

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2007-02-03 19:59:16
    Od: s...@g...com

    Przepraszam Was za spam. W czasie, gdy to pisałem, nie byłem świadomy,
    że zaśmiecam grupy dyskusyjne. Proszę o zrozumienie i przebaczenie.
    Przez własną głupotę straciłem także serwer o wartości 366 złotych.
    Mam chociaż nauczkę na przyszłość. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2007-02-03 19:59:48
    Od: s...@g...com