PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam Inwestra/Wspólnika/Pracodawcę >>>Uwaga na wysokie Ceny sprzetu elektronicznego np Allegro wg eBay.com <<< › Szukam Inwestra/Wspólnika/Pracodawcę >>>Uwaga na wysokie Ceny sprzetu elektronicznego np Allegro wg eBay.com <<<
    From: "GrzegorzS" <grzegorz_szkolda@_wytnij-to_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: alt.pl.usa,alt.pl.regionalne.gorny-slask.ogloszenia,alt.pl.ogloszenia.kup
    ie-sprzedam,alt.pl.rec.foto.cyfrowa.gielda,pl.praca.szukana,pl.biznes,pl.
    praca.dyskusje
    Subject: Szukam Inwestra/Wspólnika/Pracodawcę >>>Uwaga na wysokie Ceny sprzetu
    elektronicznego np Allegro wg eBay.com <<<
    Date: Fri, 16 Jul 2004 12:00:55 +0200

    Witam,
    Szanowni Państwo

    Zastanawiam się gdzie sa te obniżki do 30% sprzętu elektronicznego po
    wejściu polski do UE?

    Porównując ceny licytacji sprzętu elektronicznego,w tym PC, pomiędzy
    allegro a eBay.com to jestem
    zaskoczony, tak wysokimi cenami w kraju.
    Niestety Polacy najwidoczniej chcą kupować drogo, ewentualnie tanio
    przestarzałe modele , technologie .
    np TPSA od Ericsson`a. SDI i wiele innych przykładów można by tutaj
    wypisywać, w tym przypadku i drogo i przestarzała technologia.
    Z pozycji monopolisty był to zabieg bardzo skuteczny, ponieważ gro
    polaków zakupiło SDI i zapłaciło kwotę instalacje 1000 zl..
    O wolnym rynku trudno jest mówić. Na szczęście wszystko się zmienia i mam
    nadzieje że na lepsze.

    W związku z powyższym ,zachęcam do dyskusji nad marżą ile powinna wynosić w
    naszym kraju ?

    Mam także propozycje , na rozkręcenie komisu, sklepu internetowego, niestety
    brakuje mi kapitału -gotówki, aczkolwiek posiadam wieloletnia
    vise USA Biznes, B1/B2 i zaplecze gospodarcze na biznes.
    Chętnie bym wszedł w współprace z kimś odpowiedzialnym , najlepiej z terenu
    Śląska w celu stworzenia portalu obsługującego sprzedaż wysyłkową docelowo
    na teren
    całego kraju, przy założeniu sprzedajmy duzo i tanio.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szkołda

    PS
    Z wykształcenia jestem informatykiem, ekonomista, dla zaintersowanych osób
    wysyłam swoje CV pod wskazany adres e-mail.