PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie w weekendy

  • 1. Data: 2006-05-08 09:28:53
    Temat: Szkolenie w weekendy
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Witam,

    pracodawca wysyła mnie na kurs szkoleniowy, będzie on trwał kilka kolejnych
    weekendów, soboty i niedziele po około 7-8 godzin. Kurs jest opłacony przez
    pracodawcę i związany z moim stanowiskiem pracy.

    I tu pytanie: Czy z tytułu tego szkolenia należą mi się jakieś dodatkowe
    dni wolne? Normalnie pracuję od poniedziałku do piątku, standardowe
    40h/tydzień. Podczas kursu będę pracował w tym samym trybie. Czy mogę się
    ubiegać o jakieś dodatkowe wolne z tytułu tego kursu ? Aha, jeżeli to coś
    zmienia to kurs odbywa się w tym samym mieście gdzie mieszkam i pracuję.

    Adam

  • 2. Data: 2006-05-08 22:40:18
    Temat: Re: Szkolenie w weekendy
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Mon, 8 May 2006 11:28:53 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > zmienia to kurs odbywa się w tym samym mieście gdzie mieszkam i pracuję.

    Czyżby to nie było regulowane żadnymi przepisami ? :)

  • 3. Data: 2006-05-09 20:21:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:hqpy8h49e71j.8r7ddo37tb7z$.dlg@40tude.net Adam
    <d...@t...pl> pisze:

> [...]
    > opłacony przez pracodawcę i związany z moim stanowiskiem pracy.
    > I tu pytanie: Czy z tytułu tego szkolenia należą mi się jakieś dodatkowe
    Przede wszystkim realizując kodeksowy czas pracy nie musisz godzić się na to
    szkolenie (jakie szkolenia są obowiązkowe określa KP).
    Skoro tak, to możesz negocjować warunki - dni wolne, podwyżkę uposażenia po
    podniesieniu kwalifikacji itd.
    Rozważ - co warto. Może będziesz miał za darmo (w sensie finansowym) papier
    poświadczający dodatkowe przydatne na rynku pracy umiejętności, nie znam
    szczegółów.
    Osobiście kilkakrotnie skorzystałem z możliwości darmowych szkoleń i nie
    żałuję. Niektórzy inwestując w siebie robią kursy, studia, płacą grubą kasę
    i pracują przy tym normalnie.

    Jotte