PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA NA LATO !!

  • 1. Data: 2006-05-08 09:33:33
    Temat: PRACA NA LATO !!
    Od: W...@i...pl

    Hej !!!

    Mam swietny patent na zarabianie pieniedzy latem !!

    Chodzi o zbieranie owoców .

    Reszte przeczytasz na allegro :

    ZAPRASZAM !!!

  • 2. Data: 2006-05-08 09:56:41
    Temat: Re: PRACA NA LATO !!
    Od: Piciu <p...@j...pl>

    W...@i...pl napisał(a):
    > Hej !!!
    >
    > Mam swietny patent na zarabianie pieniedzy latem !!
    >
    > Chodzi o zbieranie owoców .
    >
    > Reszte przeczytasz na allegro :

    > ZAPRASZAM !!!

    Nooo, niezły z ciebie patenciaż!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski

  • 3. Data: 2006-05-08 10:03:20
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    I spamer. Poszło na a...@a...pl

  • 4. Data: 2006-05-08 10:22:56
    Od: "Michal" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <W...@i...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    Hej !!!

    Mam swietny patent na zarabianie pieniedzy latem !!

    Chodzi o zbieranie owoców .

    Reszte przeczytasz na allegro :

    Lol ale bajki, jedz moze na morze to jakas ameryke jeszcze raz odkryjesz
    ...?
    "Urzadzenie" nie jest takie wspaniale (pisze jako zbieracz) bo oprócz jagód
    zbiera liscie, poza tym wytrawni zbieracze zwyklym sposobem wiecej uzbieraja
    niz tym wynalazkiem. No i o ile pamietam lesnicy moga przywalic mandat za
    cos takiego (przynajmniej dawniej tak bylo) za niszczenie lasu, bo maszynka
    niszczy krzaki jagodowe obrywajac je z lisci.

  • 5. Data: 2006-05-08 14:11:04
    Od: W...@i...pl

    a kto powiedzial zeby zbierac na dziko ?
    o prywatnych uprawach nie slyszales ?
    a co do skutecznosci to moze uzadzimy zawody ?

  • 6. Data: 2006-05-09 08:18:01
    Od: "Michal" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <W...@i...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > a kto powiedzial zeby zbierac na dziko ?
    > o prywatnych uprawach nie slyszales ?
    > a co do skutecznosci to moze uzadzimy zawody ?

    Nie chce mi sie sie robic jaj i przyjezdzac 300 kilosów zeby ci udowodnic
    ale postawil bym ci takich zbieraczy ze na twoje kilo ta maszynka oni by
    mieli 2. Zpomnialem dodac ze niektóre skupy jagód kreca nosem bo te jagody
    duzo lisci maja.