PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 11. Data: 2007-05-14 22:18:40
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:nilh43l550el7t26kg5qhc956670he581d@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Czy to nie Ty czasem twierdziłeś, iż usługa wyceniana przez rynek
    > poniżej 936 zł powinna kosztować tyle co minimalna pensja?
    To wprawdzie pytanie bez związku z topikiem (co powinieneś zaznaczyć), ale
    odpowiem: nie, to nie ja.
    Minimalną płacę określa prawo. I tyle, to proste i powszechne, więc dość o
    tym.

    > Niniejszym dołączyłeś do grona kobiet, które życzą mi właśnie takowego
    > spojrzenia.
    Bardzo się cieszę.
    A ile jest tych kobiet i czy są atrakcyjne sprzętowo?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-05-21 21:27:27
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Tue, 15 May 2007 00:18:40 +0200, "Jotte" wrote:

> [...]
    >odpowiem: nie, to nie ja.
    >Minimalną płacę określa prawo. I tyle, to proste i powszechne, więc dość o

    Próbowałem tylko dowiedzieć się jaki jest Twój pogląd na wolny rynek.

    >Bardzo się cieszę.
    >A ile jest tych kobiet i czy są atrakcyjne sprzętowo?

    To wprawdzie pytanie bez związku z topikiem (co powinieneś zaznaczyć),
    ale odpowiem: całe tabuny. Niestety zdecydowana większość ogląda
    telenowele. W związku z tym ich zdanie kompletnie się nie liczy (taki
    filtr mam ustawiony).
    Z pozostałej garstki większość (ale już mniejszejsza większość) też
    niezbyt toleruje moje spojrzenie na świat. Jednakże ja toleruję swoje
    spojrzenie, więc wpływ ich kobiecego marudzenia na moje spojrzenie
    jest mały (ale już większejszy niż pozostałych).

    Co do sprzętu, to podobnie jak z socjalizmem, również mamy rozbieżne
    preferencje, gdyż ja niestety bardziej zwracam uwagę na
    oprogramowanie, co mi znacznie komplikuje życie. Co prawda lubię
    pobawić się nowinkami technicznymi - sprawdzić empirycznie interfejsy
    użytkownika, wielkość buforów, ergonomię myszki i opory stawiane przy
    przewijaniu kółka - jednakże ważniejsze są dla mnie sterowniki
    (porównaj soft a4techa i MS). Oczywiście w sytuacjach takich jak
    overclocking, przy zwiększonych obrotach wiatraków, które trzeba
    czasem przedmuchać, nie wymagam wzniosłej dysputy o sztuce Sasnala,
    Fussa, Banksy'ego, czy Cerny'ego. Aczkolwiek po dokonaniu podkręcenia
    magistrali oczekuję, że nawet obciążony system będzie chodził
    stabilnie i nie wysypie się po odpaleniu wielu skomplikowanych wątków.

    --
    pozdrawiam Cię ;-)
    Bremse

  • 13. Data: 2007-05-21 22:08:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1h0453h7c865s2lvbfg65fk8ftgovgmofm@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Próbowałem tylko dowiedzieć się jaki jest Twój pogląd na wolny rynek.
    A co to jest wolny rynek?
    Od czego on jest wolny? Od wszelkich uregulowań prawnych? Od
    odpowiedzialności?

    > To wprawdzie pytanie bez związku z topikiem (co powinieneś zaznaczyć),
    > ale odpowiem: całe tabuny.
    Sensei, czy aby jednak nie konfabulujesz?

    > Niestety zdecydowana większość ogląda
    > telenowele.
    A to peszek...

    > Z pozostałej garstki większość (ale już mniejszejsza większość) też
    > niezbyt toleruje moje spojrzenie na świat.
    To zrozumiałe.

    > Jednakże ja toleruję swoje
    > spojrzenie,
    Ten mechanizm również rozumiem.

    > więc wpływ ich kobiecego marudzenia na moje spojrzenie
    > jest mały
    Jakos mnie to nie dziwi.

    > Co do sprzętu, to podobnie jak z socjalizmem, również mamy rozbieżne
    > preferencje, gdyż ja niestety bardziej zwracam uwagę na
    > oprogramowanie, co mi znacznie komplikuje życie.
    Oprogramowanie trzeba na czymś uruchomić. Co komu po chocby najlepszym
    sofcie, gdy maszyny brak?

> [...]
    > użytkownika, wielkość buforów, ergonomię myszki i opory stawiane przy
    > przewijaniu kółka - jednakże ważniejsze są dla mnie sterowniki
    Znajomośc nowinek technicznych uważam za swój zawodowy obowiązek; bardzo
    dbam o bycie na czasie
    Z drugiej strony okazjonalne testowanie, a systematyczne użytkowanie to
    różne sprawy.
    W obszarze technikaliów nie wymieniłeś bardzo istotnego parametru jakim jest
    odporność na zużycie, szczególnie w warunkach intensywnej eksploatacji.
    Przykładowo częste kręcenie myszką może ją o wiele bardziej zużywać niż jej
    posuwanie. I choć po awarii kręcenia kółkiem można jej nadal używać, to
    jednak w ograniczonym zakresie i zdecydowanie w sposób mniej
    satysfakcjonujący, o ergonomii nie mówiąc.

    > Oczywiście w sytuacjach takich jak
    > overclocking, przy zwiększonych obrotach wiatraków, które trzeba
    > czasem przedmuchać
    Przedmuchanie wiatraków jest standardową czynnością nawet w systemach
    niepodkręconych.
    Każdy cooler pozbawiony okresowego przedmuchiwania w końcu się zbuntuje.

    > Aczkolwiek po dokonaniu podkręcenia
    > magistrali oczekuję, że nawet obciążony system będzie chodził
    > stabilnie i nie wysypie się po odpaleniu wielu skomplikowanych wątków.
    Trzeba uważać. Czy nie za wiele oczekujesz od sprzętu często niewiadomego
    lub niepewnego pochodzenia? Wprawdzie limit przerwań nie ma dziś istotnego
    znaczenia (przerwania są dzielone), ale...
    Podkręcisz za bardzo magistralę, pamięć się nie wyrobi obciążona intensywnym
    przetwarzaniem potokowym (złożone operacje zmiennoprzecinkowe!) - i po
    ptokach.
    Osobiście bardzo sobie cenię dużą wydajność przy sporej elastyczności
    systemów opartych na procesorach dwurdzeniowych z obszernym cachem L2.

    --
    Jotte