PracaGrupypl.praca.szukana › Studentka st. zaocznych, z doświadczeniem zawodowym Wrocław

  • 1. Data: 2002-02-05 13:29:30
    Temat: Studentka st. zaocznych, z doświadczeniem zawodowym Wrocław
    Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.pl>

    Szanowni Pracodawcy,
    Jestem studentkš zaocznych studiów na Politechnice Wrocławskiej,
    kierunek Marketing i Zarzšdzanie. Mam dwuletnie doświadczenie zawodowe:
    rok pracy w Składzie Celnym dużej firmy informatycznej (przygotowywanie
    odpraw celnych, nadzór i prowadzenie dokumentacji itp.) oraz rok w
    firmie budowlanej (fakturowanie, nadzór nad gospodarkš magazynowš,
    obsługa klienta, fachowe doradztwo w zakresie m.inn. pokryć dachowych,
    systemów orynnowania itp).
    Biegle obsługuję komputer (MS Office, Internet, programy pocztowe i
    wiele programów "branżowych", takich jak Sysman, SMC i inne), nie mam
    problemu z naukš nowych programów komputerowych. Potrafię doskonale
    zorganizować sobie pracę w biurze, jestem osobš sumiennš, odpowiedzialnš
    i pracowitš.
    Ewentualnych przyszłych pracodawców proszę o kontakt telefoniczny
    (605560188) lub pod adresem e-mail: e...@w...pl
    Z poważaniem
    Ewa Kłonowska