PracaGrupypl.praca.szukana › Przepisywanie, tlumaczenia, sklad komputerowy (Quark)

  • 1. Data: 2002-02-05 13:13:13
    Temat: Przepisywanie, tlumaczenia, sklad komputerowy (Quark)
    Od: Agnieszka Śliwowska <m...@b...gnet.pl>

    Znam niemiecki, angielski i rosyjski; przez ponad 10 lat pracowalam jako
    asystentka w zachodnich firmach.
    Posiadam lacze stale, komputer, drukarke, zip. Mam wlasna dzialalnosc
    gospodarcza - moge rozliczac sie fakturami VAT.
    Interesuje mnie praca zdalna (online) - tlumaczenia z niemieckiego lub
    angielskiego na polski, przepisywanie tekstow (moze byc rowniez po
    angielsku, niemiecku czy rosyjsku), komputerowy sklad tekstow (Quark).
    Moj tel. +48604778120
    --
    Agnieszka Sliwowska
    e-mail: m...@b...gnet.pl