PracaGrupypl.praca.szukanaStudent IV roku PW Informatyka/Internet/Elektronika › Student IV roku PW Informatyka/Internet/Elektronika
    From: "Maciej Chwiłoc" <t...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Student IV roku PW Informatyka/Internet/Elektronika
    Date: Mon, 29 Jul 2002 20:35:09 +0200

    Skończyłem IV PW wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. (Specjalność
    Optoelektronika)
    Znam budowę i architekturę komputerów (w tym potrafię je serwisować i
    składać)
    Znam dobrze HTML, CSS, JavaScript, PHP, mySQL, Flash. Znam dobrze programy
    Windows (wszystkie), Linux, Office, Corel, Dreamweaver i podobne.
    Znam angielski (FCE) i podstawy niemieckiego.
    Poszukuje pracy najchętniej z dziedziny internetu (choć może być wszystko co
    dotyczy komputera)
    Może być zdalna (mam stałe łącze)

    CV oraz linki do wykonanych stron wysyłam na życzenie.

    Maciej Chwiłoc