PracaGrupypl.praca.szukana › Student IV roku PW Informatyka/Internet/Elektronika

  • 1. Data: 2002-07-29 18:35:09
    Temat: Student IV roku PW Informatyka/Internet/Elektronika
    Od: "Maciej Chwiłoc" <t...@k...chip.pl>

    Skończyłem IV PW wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. (Specjalność
    Optoelektronika)
    Znam budowę i architekturę komputerów (w tym potrafię je serwisować i
    składać)
    Znam dobrze HTML, CSS, JavaScript, PHP, mySQL, Flash. Znam dobrze programy
    Windows (wszystkie), Linux, Office, Corel, Dreamweaver i podobne.
    Znam angielski (FCE) i podstawy niemieckiego.
    Poszukuje pracy najchętniej z dziedziny internetu (choć może być wszystko co
    dotyczy komputera)
    Może być zdalna (mam stałe łącze)

    CV oraz linki do wykonanych stron wysyłam na życzenie.

    Maciej Chwiłoc