PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strona internetowa

  • 1. Data: 2003-01-13 08:08:28
    Temat: Strona internetowa
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    Witam

    Rozkrecam wlasnie firme uslugowa. Potrzebuje sie troche zareklomac np w
    interencie. Ile bedzie mnie kosztowac zrobienie strony? Prosta strona z
    inforamcja o mojej firmie.
    Ile dodatkowo bedzie mnie kosztowac zalozenie i utrzymanie domeny i strony
    na serwerze?

    Z gory dziekuje za informacje.

    Chris

  • 2. Data: 2003-01-13 09:57:09
    Temat: Re: Strona internetowa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    np w
    > interencie. Ile bedzie mnie kosztowac zrobienie strony? Prosta

    Takie cos to studenci zrobia za 100 zl :)
    Jak juz bedziesz zdecydowany walisz oferte na pl.praca.oferowana (lub
    comp.www ;)

    > Ile dodatkowo bedzie mnie kosztowac zalozenie i utrzymanie domeny i
    strony
    > na serwerze?

    Domeny - swiatowe (com. net. org) od ok 8$ (jesli rejestrujesz sam) -
    w Polsce kupisz je nawet od 49 zl z VATem.
    Domeny pl - 200 zl + VAT, com.pl 150 zl + VAT, regionalne np waw.pl -
    bodaj 50 zl + VAT (ceny za rok). (kupujesz u monopolisty www.dns.pl)

    Jeszcze tylko miejsce na serwerze - ceny od ok 150 zl za rok do nawet
    500 zl (+ VAT oczywiscie :)

    Ja osobiscie korzystam (i polecam ;) z www.fr.pl.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-13 10:37:22
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@N...pl>

> [...]
    > inforamcja o mojej firmie.
    > Ile dodatkowo bedzie mnie kosztowac zalozenie i utrzymanie domeny i strony

    Rejestracja i utrzymanie domen:
    www.firma.pl 200+VAT
    www.firma.com.pl 150+VAT
    www.firma.miasto.pl 50+VAT

    U mnie najtanszy serwer pozwalajacy na utrzymywanie strony, obsluge konta eMail,
    oraz kilka innych podstawowych rzeczy kupisz za 199+VAT za rok.
    Szczegoly podaje na priv.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 4. Data: 2003-01-13 10:49:33
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > Takie cos to studenci zrobia za 100 zl :)

    Tak, tylko co taka strona za 100zl soba reprezentuje?
    Nie wiem, czy marketing za pomoca takich serwisow www
    nie jest bardziej na szkode firmy, niz na jej korzysc...

    Maciek

  • 5. Data: 2003-01-13 10:53:56
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@b...pl>

    Dnia 2003-01-13 11:49, Użytkownik Maciej Szylke napisał:

    > Tak, tylko co taka strona za 100zl soba reprezentuje?
    > Nie wiem, czy marketing za pomoca takich serwisow www
    > nie jest bardziej na szkode firmy, niz na jej korzysc...
    >
    > Maciek

    Nie mozna sie nie zgodzic. Folder tez mozna dac zaprojektowac amatorowi,
    tylko jak on bedzie wygladal?
    Do teraz niestety pokutuje mniemanie, ze strona to pryszcz, ktory wazne
    ze jest.
    a co do cen... to studenci niestety robia tak tanio, bo sa szara strefa
    no i korzystaja z kradzionego oprogramowania niestety :/

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak -------- k...@b...pl
    ------------------------- "Nemo ante mortem beatus"

  • 6. Data: 2003-01-13 11:42:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tak, tylko co taka strona za 100zl soba reprezentuje?
    > Nie wiem, czy marketing za pomoca takich serwisow www
    > nie jest bardziej na szkode firmy, niz na jej korzysc...

    eeee :) Zebys sie nie zdziwil. Mam kilku b. zdolnych kolegow, ktorzy
    wlasnie za mniej wiecej takie pieniadze robie b. dobre strony.
    Oczywiscie za 100 zl to za duzo sie nie dostanie, ale pamietaj ile
    sobie wezmie osoba zajmujaca sie tym zarobkowo. (a o psuciu rynku
    itp - to prawda, oczywiscie)

  • 7. Data: 2003-01-13 12:48:43
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > eeee :) Zebys sie nie zdziwil. Mam kilku b. zdolnych kolegow, ktorzy
    > wlasnie za mniej wiecej takie pieniadze robie b. dobre strony.

    Bardzo chetnie ich poznam lub przynajmniej zobacze jakies prace.
    Tak sie sklada, ze obecnie szukam zleceniobiorcy - zglasza sie multum
    studentow, ktorzy za podobne (moze nieco wyzsze) kwoty obiecuja niemal
    zlote gory.
    Zagladajac do ich portfolio mozna jednak zweryfikowac drastycznie
    te lukrowane opisy.

    Samo to, ze ktos odpali crackowanego Flasha niestety wiosny nie czyni.
    Tym bardziej bolesne, ze wielu nieswiadomych tego wlascicieli firm
    daje sie nabierac na tzw. "zaistnienie w sieci".

    Wazne, ze ma sie swoj adres... no i jeszcze mozna sie pochwalic, ze
    wszystko dziala w nic nie mowiacym laikowi, ale za to jak brzmiacym
    Flashu!

    Maciek

  • 8. Data: 2003-01-13 13:15:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bardzo chetnie ich poznam lub przynajmniej zobacze jakies prace.

    podeslalem jednemu maila - moze sie odezwie? :)

  • 9. Data: 2003-01-13 22:26:13
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message

    > studenci, ktorzy robia strony www korzystajac z kradzionego
    > oprogramowania, to nie wiedza jak sie do tego zabrac.

    Wiesz, niektórzy studenci robią pirackim homesitem, bo wydajność pracy jest
    jakieś sto pięśdziesiąt razy wyższa od rzeźbienia w notepadzie. Nie to,
    żebym popierał czy aprobował.

    Tomek Z. z kupionym Pajączkiem 4, droga wersja pięć oj droga

  • 10. Data: 2003-01-13 22:52:41
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@b...pl> writes:

> [...]

    studenci, ktorzy robia strony www korzystajac z kradzionego
    oprogramowania, to nie wiedza jak sie do tego zabrac.

    ktos, kto robi strony www a nie umie recznie (w dowolnym edytorze)
    wygenerowac kodu htmla to jest dupa nie webmaster, z przeproszeniem.

    no chyba ze miales na mysli tutaj robienie skladu.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net