PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż a praca zdalna :)

  • 1. Data: 2007-02-27 12:44:26
    Temat: Staż a praca zdalna :)
    Od: "warlock24" <w...@g...com>

    Cześć,

    mam możliwość pójścia na staż ale nie bardzo chce mi się z domu
    wychodzić za 450 zł :) więc fajni byłoby znaleźć jaką pracę w domku
    przy komputerze. Jak myślicie czy to jest wogóle możliwe? Czy urząd
    pracy zgodziłby się gdyby jakiś pracodawca z drugiego końca polski
    zgłosił się do nich z zapotrzebowaniem na moja skromną osobę? Czy staż
    trzeba koniecznie odbywać w tym samym mieście w którym znajduje się
    Urząd Pracy?

    Może ktoś już próbował coś takiego zrobić i zechciałby się pochwalić
    osiągnięciami? :)

  • 2. Data: 2007-02-27 14:44:32
    Temat: Re: Staż a praca zdalna :)
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 27 Feb 2007 13:44:26 +0100, warlock24 <w...@g...com> wrote:

    > Cześć,
    >
    > mam możliwość pójścia na staż ale nie bardzo chce mi się z domu
    > wychodzić za 450 zł :)
    rozbroiles mnie :))))

    > Może ktoś już próbował coś takiego zrobić i zechciałby się pochwalić
    > osiągnięciami? :)
    pracowac zdalnie mozna, ale wierz mi, jezeli pracodawca jest rozsadny i
    nastawiony na zyski, bedziesz zap... w domu znacznie wiecej niz w firmie i
    bedziez ostro z efektow rozliczany :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz
    http://www.szkolenia.samodoskonalenie.com

  • 3. Data: 2007-03-01 10:20:09
    Od: "warlock24" <w...@g...com>

    Podbijam temat bo mnię strasznie intryguje :)

    W mojej mieścinie nie ma zbyt wielu firm, które potrzebowałyby
    informatyków. Każdy kto skończy jakąkolwiek szkołę od razu wyjerzdża
    do Anglii lub przynajmniej do Wrocławia lub Warszawy. Ja wyjechać nie
    mam za bardzo jak, przynajmniej na razie :P Co tu dużo mówić, mieszkam
    w zapadłej dziurze w Polsce B :)