PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eniro - konsultant ds. sprzedaży

  • 1. Data: 2007-02-27 13:39:38
    Temat: Eniro - konsultant ds. sprzedaży
    Od: "Zyzu" <p...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś może pracował dla Eniro (Panorama Firm) i mógłby co nieco się
    wypowiedzieć na temat tej firmy - praca na stanowisku konsultant ds.
    sprzedaży (internet). Troszke poszperałem to na razie znalazłem tylko
    takie opinie, że kijem z 10 metrów lepiej ich nie trącać. Czy to
    prawda?

    --
    pzdr
    pz

  • 2. Data: 2007-02-27 14:41:53
    Temat: Re: Eniro - konsultant ds. sprzedaży
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 27 Feb 2007 14:39:38 +0100, Zyzu <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > sprzedaży (internet). Troszke poszperałem to na razie znalazłem tylko
    > takie opinie, że kijem z 10 metrów lepiej ich nie trącać. Czy to
    no nie da sie ukryc, ze cos w tym jest...
    Otarlem sie tam posrednio o dzial telemarketingu w Krakowie (kumpel
    pracowal).
    Straszny wyscig szczurow, a pieniadze nieadekwatne.

    Tak naprawde to akwizycja i to produktu ktory juz dawno stracil na
    swietnosci....

    Ale sadze, ze mozna sie tam wiele nauczyc, szczegolnie jezeli to dla
    czlowieka pierwsza praca.

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz