PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawa z byłym pracodawcą... › Sprawa z byłym pracodawcą...
    From: "Jacek Wojnarowski" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Sprawa z byłym pracodawcą...
    Date: Sat, 22 Jan 2005 13:12:50 +0100

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie, ale zanim je zadam musze opisac troszke sytuacje:

    Pare miesiecy temu zwolnilem się dyscyplinarnie u jednego pracodawcy. Sprawa
    zladowala w sadzie pracy. Po kilku miesiacach nadchodzi jej koniec, a mój
    były pracodawca zjawił się u mnie w obecnej pracy i naopowiadal
    niestworzonych sytuacji o mnie. Mam na tyle dobrą opinię, że nie wynikło z
    tego żadne nieporozumienie, ale cała sytuacja doprowadziła mnie do gorączki.

    Moje pytanie jest proste: czy były pracodawca może coś takiego robić
    bezkarnie? Czy jest sens zgłoszenia takiego zajścia na prokurature? Jeśli
    tak, to jaki paragraf pod do można podpiąć.

    Za wszelkie infomacje będę wdzięczny.

    Aha - i jest jeszcze jedna sprawa: przez cały czas zatrudnienia byłem
    zarejestrowany na pełen etat, ale na konto wpływało mi tylko 500 zł, a w
    umowie mam 624. Gdzie można to zgłosić?

    Pozdrawiam

    Jacek Wojnarowski

    www.sprzedaz.org