eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Specjalista ds. Wsparcia Technicznego / Praca stała /Kraków
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2012-03-22 09:13:06
    Temat: Specjalista ds. Wsparcia Technicznego / Praca stała /Kraków
    Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>

    nazwa.pl kształtuje polski Internet od 1997 roku będąc liderem
    rejestracji domen i usług hostingowych. Naszą misją jest wsparcie w
    poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych oraz
    inspirowanie Klientów do innowacji i rozwoju.
    Jesteśmy jedną z największych polskich firm branży IT. Ten sukces
    osiągnęliśmy dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu naszego
    Zespołu. Wspólną cechą ludzi tworzących nazwa.pl jest pasja, która
    pozwala nam każdego dnia odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.

    Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia
    Technicznego.


    Poszukujemy osoby, która z entuzjazmem oraz dużym zaangażowaniem będzie
    pomagała pracownikom rozwiązywać problemy techniczne.

    Obowiązki:
    - rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i
    oprogramowaniem,
    - instalacja oraz konfiguracja oprogramowania,
    - opieka nad komputerami i serwerami klasy PC oraz urządzeniami
    peryferyjnymi,
    - prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość systemu MS Windows XP, MS Windows 7,
    - znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika,
    - umiejętność korzystania z sieci w Windows i Linux,
    - bardzo dobra znajomości budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego,
    - pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z aplikacjami w Windows,
    - bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność,
    - komunikatywność.

    Mile widziane:
    - umiejętność pisania prostych skryptów Shell w Windows i Linux,
    - znajomość WSCRIPT, PowerShell, AutoIt, CygWIN,
    - znajomość środowisk wspomagających pracę ServiceDesk IT,
    - doświadczenie zawodowe, praca na podobnym stanowisku.

    W zamian oferujemy:
    - 8h dziennie w przyjaznej atmosferze,
    - szkolenia oraz możliwość uczenia się od najlepszych,
    - ciekawe bonusy pozapłacowe,
    - miejsce pracy w centrum Krakowa.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z tematem
    wiadomości: ,,Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z nr ref.: 1203PO" na
    adres: p...@n...pl.


    Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy przez NetArt Spółka Akcyjna S.K.A. dla potrzeb niezbędnych
    do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997
    roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla
    potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji"

    Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb
    kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego
    zdania w oświadczeniu.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1